Кенеш а. жалпы билим берүү орто мектебинин 2016-2021 окуу жылынын
ишмердүүлүктөрүнүн жыйынтыктарынын анализи
Жалпы билим берүү уюму жөнүндө маалымат
Билим берүү уюмунун аты | Кеңеш а. жалпы билим берүү орто мектебинин |
Дареги | Ысык-Ата району Кеңеш айылы Т.Осмонов көч. н/ж |
Билим берүү уюмунун жетекчиси байланыш телефону | Койлубаева Санаркуль Мусаевна кызмат телефону: 03132 64-3-35 моб.телефону: 0702-89-44-88 |
Көзөмөлчү кеңештин/төрагасы А.А.А. байланыш телефону | Рафатова Малика моб.телефону:0706-761-218 |
Менчиктешүү формасы | Муниципальдык |
Билим берүү мекемесинин статусу | жалпы билим берүү орто мектебинин |
ИНН | 00808200310161 |
ОПКПО | 1840 |
Акыркы 5 жылдагы мектептин ишмердүүлүгүнө талдоо жүргүзүлдү.
иштерди карап чыгып, мектептин ишмердүүлүгүнө төмөндөгүдөй баа берилди: Мектепти 2016 – 2021 – ж.ж. чейин өнүктүрүү программасы иштелип чыккан жана анда мектептин миссиясы, стратегиялык максаты, натыйжалуу иштөөнүн көрсөткүчтөрү чагылдырылган. Программанын негизги максаты; ар кандай деңгээлдеги окуучулар менен жекече иштөө, сабак учурунда деңгээл боюнча тапшырмаларды берүү менен ар бир окуучуну бардык предметтерге кызыктыруунун жолдорун таба билүү жана алардын жыйынтыгын чыгаруу.
Мектептин билим берүү системасынын өнүгүшүнүн стратегиялык максаты: ар түрдүү денгээлдеги окуучуларга дифференцирленген мамиле кылуу менен, ар тараптан өнүккөн, чыгармачыл, изденген, толеранттуу, компетенттүү инсанды тарбиялоо.
Белгиленген максаттарды ишке ашыруу үчүн төмөндөгүдөй милдеттер коюлган:
- Окуу процессинде окуучуларга сапаттуу билим берүүдө жана аларга дифференцияланган мамиле кылууда мугалимдердин чыгармачылык менен иштөөсүнө шарт түзүү;
- Окуучуларга сапаттуу билим берүү менен аларды патриоттуулукка, толеранттуулукка тарбиялоо;
- Негизги жана орто билим блокторунун ортосундагы максаттардын эффективдүү механизмин иштеп чыгуу;
- Ар бир окуучунун чыгармачыл изденүүсүнө жол ачуу менен жекече иш алып баруу, начар өздөштүргөн окуучуларды жакшы өздөштүргөн окуучулардын катарына кошуу, компетенттүүлүгүн жогорулатуу үстүндө иш алып барууга шарт түзүү;
- Окуу процессин материалдык-техникалык жана дидактикалык жактан камсыз кылууну жакшыртуу;
- Окуучулардын өзүн — өзү тарбиялоосу жана жан дүйнөсүнүн жетилүүсүнө багыт берүү;
- Мектепте жаны эксперименталдык иштерди жүргүзүүгө шарт түзүү, билим берүүнү модернизациялоонун комплекстүү долбоорун ишке ашырууга активдүү катышуу.
Мектеп жөнүндө маалымат
Мектеп 2007-2008 окуу жылына курулушу бүтүп ишке киргизилген. Жалпы аянты – 860,30м² свет менен жылуулугу жылытылат. Мектептин сыйымдуулугу 270 окуучуга ылайыкталган, 2 сменада иштейт. 398 окуучу билим алууда
Мектепте 28 мугалим эмгектенет, алардын 26 аял, 2 эркек. 9 мугалим Билим берүүнүн Отличниктери, 2 мугалим Билим берүү министрлигинин грамотасына ээ.
- Педагогикалык жана окутуучу кѳмѳкчү курамга минималдуу талаптар
- Билим берүү уюмунун мугалимдерин жумушка кабыл алуу, кызматынан жогорулатуу-улантуу
Билим берүү уюмунун сандык сапаттык курамы:
2021– 2021 – окуу жылында 28 педагогикалык кызматкер эмгектенет.
Анын ичинде билими боюнча:
Жогорку билимдүү | Бүтпөгөн жогорку | Атайын орто
|
24 | 2 | 2 |
Педагогикалык стажы боюнча
5-10 жылга чейин | 11-15 жылга чейин | 15-25жылга чейин | 25жылдан жогору |
8 | 4 | 4 | 12
|
Жаш мугалимдердин жалпы саны – 8
Мектептин сыйымдуулугу 270 окуучуга ылайыкталган, 2 сменада иштейт. 2020-2021 окуу жылында 439 окуучу билим алууда, анын ичинен кыздары 214 окуучу окуйт.
Комплектования по школе за 5 лет
(кол-во класс-комплектов/кол-во уч-ся)
2016-2017 | 2017-2018 | 2018-2019 | 2019-2020 | 2020-2021 | ||
1-е классы | 2/51 | 2/50 | 2/54 | 2/45 | 3/65 | 13% |
2-е классы | 2/52 | 2/44 | 2/49 | 2/54 | 2/45 | 20% |
3-е классы | 2/20 | 2/56 | 2/52 | 2/49 | 2/54 | 24% |
4-е классы | 2/52 | 2/48 | 2/58 | 2/52 | 2/50 | 33% |
1-4 классы | 8/175 | 8/198 | 8/213 | 8/200 | 8/214 | 22% |
5-е классы | 1/21 | 1/22 | 1/31 | 2/38 | 2/36 | 25% |
6-е классы | 1/17 | 1/22 | 1/25 | 1/32 | 2/38 | 47% |
7-е классы | 1/31 | 1/20 | 1/23 | 1/25 | 1/31 | 14% |
8-е классы | 1/6 | 1/30 | 1/21 | 1/23 | 1/23 | 58% |
9-е классы | 1/24 | 1/9 | 1/31 | 1/22 | 1/22 | 109% |
5-9 классы | 5/89 | 5/103 | 5/103 | 6/140 | 7/120 | 43% |
10-е классы | 1/12 | 1/17 | 1/23 | 1/18 | 125% | |
11-классы | 1/15 | 1/13 | 2/16 | 1/22 | 22% | |
10-11 классы | 2/27 | 2/30 | 2/16 | 1/23 | 2/40 | 63% |
1-11 классы | 15/291 | 15/331 | 15/332 | 15/363 | 17/374 | 37% |
2016-2017—окуу жылы | 2017-2018—окуу жылы | 2018-2019—окуу жылы | 2019-2020-окуу жылы | 2020-2021-окуу жылы | |
Класс-комплект | 17 | 17 | 16 | 17 | 18 |
Окуучулардын саны | 362 | 392 | 404 | 410 | 453 |
Мектептин акыркы 5 жылдагы ишмердүүлүгүнө токтолсок:
Окуучулардын билим сапаты боюнча:
2016-2017—окуу жылы | 2017-2018—окуу жылы | 2018-2019—окуу жылы | 2019-2020-окуу жылы | 2020-2021-окуу жылы | |
I | 30% | 33% | 35% | 31% | 32% |
II | 35% | 34% | 37% | 34% | 32% |
III | 34% | 35% | 32% | 33% | 34% |
IV | 35% | 34% | 30% | 32% | 31% |
Жылдык | 34% | 35% | 34% | 32% | 35% |
Акыркы 5 жылда олимпиаданын жыйынтыгы
Иш чаралар | 2016-2017 | 2017-2018 | 2018-2019 | 2019-2020 | 2020-2021 |
райондук олимпиаданын женүүчүлөрү | — | — | — | 1 | — |
облустук олимпиаданын женүүчүлөрү | — | — | — | — | — |
республикалык олимпиаданын жеңүүчүлөрү | —
| — | — | — | — |
Предметтер боюнча алып карай турган болсок
Предметтер | 2016-2017 | 2017-2018 | 2018-2019 | 2019-2020 | 2020-2021
|
Кыргыз тили жана адабияты | |||||
Орус тили жана адабияты | ІІ | ||||
Математика | |||||
Химия | |||||
Биология | |||||
Физика | І | ||||
География | |||||
Тарых | |||||
Чет тили |
Акыркы 5 жылдардагы 4-класстар арасындагы “Эрудит” олимпиадасынын жыйынтыгы:
предметтер | 2016-2017 | 2017-2018 | 2018-2019 |
математика | — | — | 3 |
Кыргыз тил | 2 |
2021 — жылдын бүтүрүүчүсүнүн келечек модели
Талапка ылайык ар түрдүү деңгээлдеги окуучулар менен жекече иштөө, ар бир окуучу менен иштөөнүн жолун билүү жана тарбия берүү сөзсүз түрдө мамлекетибиздин экономикалык жана маданий жактан өсүшүнө жасаган маанилүү кадам болуп саналат. Заманбап инсандын башкы сапаттары болуп, анын билим деңгээлинин жогорку деңгээлде болушу, компетенттүүлүгү, профессионалдуулугу жана ийкемдүүлүгү болуп саналат. Мектеп бүтүрүүчүсүнүн идеялык модели — ар дайым патриоттук сезимди алып жүргөн, эли жерин, мекенин сүйгөн, жарандык баалуулуктарды жогору баалаган адам
Акыркы 5 жылдардагы ЖТР жыйынтыгы:
ЖТР баллы | 2016-2017 | 2017-2018 | 2018-2019 | 2019-2020 | 2020-2021
|
110-150чейин | 3 | 4 | — | 2 | 3 |
150-200 чейин | — | — | — | — | — |
Эң жогорку балл | — | — | — | — | — |
- Акыркы 5жылдын УБТ жыйынтыгы
УБТга 2016-2027-окуу жылынла катышкан окуучулардын жыйынтыктары | |||||||||||||||||
класс | Окуучулардын саны | катышканлар | % | саны | 11-класс | саны | 10-класс | саны | 9-класс | ||||||||
Билим сапаты% | Жетишүүсү % | Билим сапаты% | Жетишүүсү % | Билим сапаты% | Жетишүүсү % | ||||||||||||
11-класс | 15 | 5 | 5 | 21 | 95 | ||||||||||||
10-класс | 12 | 5 | 21 | 5 | 21 | 95 | |||||||||||
9-класс | 24 | 4 | 20 | 4 | 20 | 94 | |||||||||||
Предметтер
| |||||||||||||||||
Кырг.тил | 2 | 3 | |||||||||||||||
Орус тил | 2 | 4 | 1 | 4 | |||||||||||||
тарых | 2 | 4 | |||||||||||||||
география | 2 | 4 | 2 | 4 | |||||||||||||
биология | |||||||||||||||||
Чет тил | 1 | 0 | 1 | 0 | |||||||||||||
математика | |||||||||||||||||
УБТга 2017-2018-окуу жылынла катышкан окуучулардын жыйынтыктары | |||||||||||||||||||||
класс | Окуучулардын саны | катышканлар | % | саны | 11-класс | саны | 10-класс | саны | 9-класс | ||||||||||||
Билим сапаты% | Жетишүүсү % | Билим сапаты% | Жетишүүсү % | Билим сапаты% | Жетишүүсү % | ||||||||||||||||
11-класс | 13 | 7 | 4 | 20 | 94 | ||||||||||||||||
10-класс | 17 | 5 | 21 | 5 | 21 | 95 | |||||||||||||||
9-класс | 9 | 4 | 20 | 4 | 20 | 94 | |||||||||||||||
Предметтер
| |||||||||||||||||||||
Кырг.тил | 2 | 3 | |||||||||||||||||||
Орус тил | 2 | 4 | 2 | 4 | 1 | 4 | |||||||||||||||
тарых | 2 | 4 | |||||||||||||||||||
география | 2 | 4 | |||||||||||||||||||
биология | 1 | 0 | |||||||||||||||||||
Чет тил | 1 | 0 | |||||||||||||||||||
математика | |||||||||||||||||||||
УБТга 2018-2019-окуу жылынла катышкан окуучулардын жыйынтыктары | |||||||||||||||||||||
класс | Окуучулардын саны | катышканлар | % | саны | 11-класс | саны | 10-класс | саны | 9-класс | ||||||||||||
Билим сапаты% | Жетишүүсү % | Билим сапаты% | Жетишүүсү % | Билим сапаты% | Жетишүүсү % | ||||||||||||||||
11-класс | 16 | 31 | 21 | 5 | 21 | 95 | |||||||||||||||
10-класс | |||||||||||||||||||||
9-класс | 31 | 4 | 20 | 4 | 20 | 94 | |||||||||||||||
Предметтер
| |||||||||||||||||||||
Кырг.тил | 2 | 3 | |||||||||||||||||||
Орус тил | 2 | 4 | 1 | 4 | |||||||||||||||||
тарых | 2 | 4 | |||||||||||||||||||
география | 2 | 4 | 2 | 4 | |||||||||||||||||
биология | |||||||||||||||||||||
Чет тил | 1 | 0 | 1 | 0 | |||||||||||||||||
математика | |||||||||||||||||||||
УБТга 2019-2020-окуу жылынла катышкан окуучулардын жыйынтыктары | |||||||||||||||||||||
класс | Окуучулардын саны | катышканлар | % | саны | 11-класс | саны | 10-класс | саны | 9-класс | ||||||||||||
Билим сапаты% | Жетишүүсү % | Билим сапаты% | Жетишүүсү % | Билим сапаты% | Жетишүүсү % | ||||||||||||||||
11-класс | |||||||||||||||||||||
10-класс | 29 | 5 | 21 | 5 | 21 | 95 | |||||||||||||||
9-класс | 31 | 4 | 20 | 4 | 20 | 94 | |||||||||||||||
Предметтер | |||||||||||||||||||||
Кырг.тил | 2 | 3 | |||||||||||||||||||
Орус тил | 2 | 4 | 1 | 4 | |||||||||||||||||
тарых | |||||||||||||||||||||
география | 2 | 4 | |||||||||||||||||||
биология | |||||||||||||||||||||
Чет тил | 1 | 0 | |||||||||||||||||||
математика | |||||||||||||||||||||
УБТга 2020-2021-окуу жылынла катышкан окуучулардын жыйынтыктары | |||||||||||||||||||||
класс | Окуучулардын саны | катышканлар | % | саны | 11-класс | саны | 10-класс | саны | 9-класс | ||||||||||||
Билим сапаты% | Жетишүүсү % | Билим сапаты% | Жетишүүсү % | Билим сапаты% | Жетишүүсү % | ||||||||||||||||
11-класс | 22 | ||||||||||||||||||||
10-класс | 18 | 5 | 19 | 5 | 19 | 93 | |||||||||||||||
9-класс | 22 | 4 | 21 | 4 | 21 | 91 | |||||||||||||||
Предметтер | |||||||||||||||||||||
Кырг.тил | 1 | ||||||||||||||||||||
Орус тил | 3 | ||||||||||||||||||||
тарых | 1 | ||||||||||||||||||||
география | 1 | ||||||||||||||||||||
биология | 1 | ||||||||||||||||||||
Чет тил | 1 | 1 | |||||||||||||||||||
математика | |||||||||||||||||||||
Жаш адистер менен иштөө
Жаш адистер менен иштөөдо мектепте план түзүлүп, пландын негизинде жаш адистер менен иштөө жүргүзүлүүдө.
«Жаш адистерге сунуштар»
1.Сабактын башталышында окуучуларга туура багыт бер.
2.Танапис боло электе кабинетке кир.
3.Класстагы окуучулардын баардыгы менен иштөөгө аракеттен.
4.Окуучу менен биргеликте теманы кызыктуу, жемиштүү өткөр.
5.Танапис болоору менен сабакты бүтүргөнгө аракеттен.
6,Башка бирөөнүн жардамы жок, эле сабактын планын түз деген сунуштардын үстүндө эмгектеништи
Жаш адистер менен иш жүргүзүүдө насаатчы мугалимлер бекитилип берилген,алар төмөндөгүдөй:
2020-2021-окуу жылында мектепте үч жаш адис эмгектенүүдө.
- Дуйшөналы кызы Фармда физика мугалими насаатчы Тойчубаева С.
- Сагынбекова Айгерим башталгыч класстын мугалими насаатчы Отогулова А.Т
- Айылчы кызы Жазгүл башталгыч класстын мугалими насаатчы Муңайтпасова А.К.
Сабактан тышкаркы убакта тажырыйбалуу мугалимдардин сабактарына катышыты. Насаатчы мугалимдер иш кагаздарын жүргүзүү иштери жана усулдук ыкмаларды колдону жолдору менен тааныштырып жана жыйынтыктарын көзөмөлдөп, анализ жүргүзүштү. Мектеп администрациясы жаш адистердин сабактарына тынымсыз катышып көзөмөл жүргүзүштү.
Зээндүү балдар менен иштөөнүн талдоосу
Зээндүү балдар менен иштөө:
Мектепте Зээндүү балдар менен иштөө планы түзүлгөн жана мектептин ар бир мугалимде зээндүү балдар менен иштөө иш пландары түзүлүгөн .Ошол пландын үстүндө эмгектенишет.
Зээндүү балдар менен иштөө окуу жылынын ичинде окуучулардын арасынан таланттуу окуучуларды тандап ,алар менен иш жүргүзөт.Алардын шыктарын улантууга шарт түзүп, багыт беришет.Ар мугалим таланттуу балдар менен иштөөнүн жыл башында планын түзүшөт жана ошонун үстүндө чейрек сайын жыйынтыгы боюнча отчет беришет. Ошонун негизинде жыл жыйынтыгында окуучуларга мактоо баракчасы берилет
Начар окуган окуучулар менен иштөө:
Мектепте начар окуган окуучулар менен иштөө планы түзүлгөн жана мектептин ар бир мугалимде начар окуган окуучулар менен иштөө иш пландары түзүлүгөн .Ошол пландын үстүндө эмгектенишет.
Ар бир мугалим начар окуган окуучулар менен иштөө планын түзүү , менен аларга сабактан тышкары убакта кошумча сабактар өткөрүшөт.
- Усулдук бирикмелердин ишин талдоо
УБнун жылдык пландарын туура түзүү жана пландын негизинде иштерди алып баруу, окуу кабинеттерди туура усулдук көрсөтмөлөр жабдуу, портфолиолорду түзүү, мугалимдердин иш аракеттерин баалоо жана жыйынтык чыгаруу менен
Усулдук бирикмелер жана жетекчилер:
1.Так илим жана Саякат УБ жет.Тойчубаева С.
2.Полиглот УБ Тиленова З.
3.Өнөр алды кызыл тил УБ Сагындыкова Р.Б.
4.ЖекинчекУБ Муңайтпасова А.К.
- Родничок УБ Адикова Б.Н..
—Жолдоштук сабактарга кирүү:
Мектепте окуу бөлүмүнүн башчысы тарабынан түзүлгөн жылдык планда жолдоштук сабактарга кирүү каралган.Орус тилчилер , кыргыз , чет тилге кирип, нукура сөздөрдүн маанисин түшүнүштү.
-Ачык сабактарды уюштуруу:
Мектеп администрациясы тарабынан биргеликте түзүлгөн жылдык пландын негизинде окуу-тарбия иштери боюнча ачык сабактар уюштурулуп турат.Ачык сабактын негизги максаты мугалимдерге түшүндүрүлүп, анын өткөрүлүшү алгылыктуу болду.
-Предметтик декадаларды өтүү:
Предметтик мугалимдер-сабактар боюнча МКТны колдонуунун талдоосу
Мектеп мугалимдеринин интернет булактарынан маалыматтарды кодонушуп, сабактарды азыркы мезгилдин талабына ылайык ар тараптуу, окуучулардын интрнет булактарынан сабакка ылайык билим булактарын таап, аны туура колдону билүү менен кызыктыруусун артыруу. Мектепте окуучуларга интернет колдонуусу жетишсиз, толук канаатандыраарлык эмес.
Мектепти өнүктүрүүнүн перспективтик планын талдоо
«Келечек жаштардын колунда» демекчи, мектепке окуучу болуп келгенден тартып, жакшы билим берип, келечекке жана бир кесиптин ээси болушуна кадам таштатып үндөгөн бул-мектеп. «Аймактарда өнүктүрүү жана санариптештирүү» жылына , азыркы учурда техника өнүгүп заман өзгөргөн.Ошондуктан мектепте заманбап технологияны киргизип, жаш муундарды тарбиялоого жана өнүгүүсү шарт түзүү зарыл.
2019-2020 о.ж | 2020-2021 о.ж | 2021-2022 о.ж | 2022-2023 о.ж | 2023-2024 о.ж |
1. 8 компьютер 2. 1 принтер 3. 3 интерактивдүү доска 4. 2 класс-комплект эмеректер 5.Китепканага китеп коючу эмеректер 6.физика,химия сабагына лабораториялык приборлор 7.географиялык , тарыхый карта 8.глобус 9.мектепке керектүү эмеректер 10.камера,монитор 11. дене тарбия сабагын өткөрүүгө керектүү спорттук жабдыктар. | 1. 2 класс-комплект эмеректер 2.усулдук кабинеттке эмерек 3.ашканага керектелүүчү эмеректер 4. 1 сканер-принтер 5. 2 класс-комплект эмеректер 6.камера,монитор 7. дене тарбия сабагын өткөрүүгө керектүү спорттук жабдыктар. 8. 1 класс комплект компьютер 9.жыйын залына эмеректер 10. спорт залга эмеректер 11. музыкалык аппаратура 12. проектор 13. 5 даана сыналгы
| 1. 3 класс-комплект эмеректер 2. мүдүрдүн кабинеттине эмерек 3. музыкалык аппаратура 4. проектор 5. дене тарбия сабагын өткөрүүгө керектүү спорттук жабдыктар 6. принтер (түстүү) 7. 1 класс комплект компьютер 8. мугалимдерге иштөөгө компьютер 9. 3 интерактивдүү доска. 10. 5 сыналгы 11. 2 ноутбук
| 1. принтер (түстүү). 2. дене тарбия сабагын өткөрүүгө керектүү спорттук жабдыктар. 3. физика,химия сабагына лабораториялык приборлор 4. 2 класс-комплект эмеректер 5. проектор. 6. 3 интерактивдүү доска. 7. 5 даана сыналгы 8. 1 класс комплект компьютер 9.мектепке керектүү эмеректе 10. аш рканага керектелүүчү эмеректер
| 1. 3 интерактивдүү доска. 2. музыкалык аппаратура 3. 2 класс-комплект эмеректер 4. дене тарбия сабагын өткөрүүгө керектүү спорттук жабдыктар 5.камера,монитор 6. музыкалык аппаратура 7.мектепке керектүү эмеректе
|
Мектептин материалдык-техникалык базасын өнүктүрүү ишин талдоо
№ | Жетишкендиктердин индикаторлору | 2019-2020 окуу жылы | 2020-2021 окуу жылы |
1 | Китепкана боюнча маалымат | 8673 | 9167 |
2 | компьютерлер менен камсыздоо | 8 | 4 |
3 | ноутбук | — | — |
4 | Интерактивдүү такталар менен камсыздоо | — | — |
5 | Проекторлор | 1 | 1 |
6 | Экрандар | — | — |
7 | Принтер,сканер, ксерокопия | 6 | 6 |
8 | Интернет желесине кошулуу | 1каб. | 1 каб. |
9 | сыналгылар | 2 | 2 |
Мектептин материалдык-техникалык базасын өнүктүрүүдө мектепке Түрк диаспорасы тарабынан 4 компьютер берилди.Мектепте башталгыч класстарга (1-4-кл.) ысык тамак “Мерсико” Эл аралык кайрымдуулук корпусу боюнча долбоордун негизинде уюшулган. Ашкана толук ремонтолгон, санитардык талапка жооп берет. “Мерсико” Эл аралык кайрымдуулук корпусу боюнча долбоордун негизинде техникалык жабдуулар менен жабдылган. Ошондой эле санитардык абалды жакшыртуу максатында АРИС тарабынан фойге 7 кол жуугучтар салынды, ысык жана муздак суу киргизилип, берилди .Айыл өкүмөттү тарабынан ашкананын жанына 3 кол жуугучтар салынды, ысык жана муздак суу киргизилип, берилди
Окуу-тарбия иштери боюнча директордун орун басары Абдыкеева Г.И